Annulering & betaling

Vragen over annuleren en betalen inschrijving

Q: Hoe annuleer ik mijn inschrijving?

Een inschrijving kan geannuleerd worden door een e-mail te sturen aan pao@law.leidenuniv.nl 

Q: Op welk termijn krijg ik bij annulering van een cursus mijn geld gerestitueerd? 

Zie onze Algemene voorwaarden wanneer restitutie mogelijk is: Annulering door deelnemer en Annulering door het Juridisch PAO Leiden. Doorgaans is de termijn van restitutie gemiddeld 2 weken.

Q: De factuur moet ingediend worden als e-factuur hoe maak ik dit kenbaar? 

Specifieke factuureisen graag doorgeven via een e-mail aan pao@law.leidenuniv.nl

Q: Om de factuur betaalbaar te stellen binnen mijn organisatie dient er ordernummer op de factuur te staan, hoe kan ik dit doorgeven?

Tijdens het inschrijfproces kunt u een kenmerk vermelden bij de factuurgegevens. Het is dus van belang dit ordernummer bij de hand te hebben tijdens het inschrijven omdat u de factuur direct ontvangt na de inschrijving.